lunes, 6 de junio de 2011

La informatica no es lo meu ...

Doncs si com diu el títol de la entrada, la informatica no es lo meu. Em feia molta ilusió estrenar aquest blog i anar actualitzant algunes de les activitats de les que vaig fent, però s'ha anat posant la cosa que no i el pc m'ha anat fallant fins ara fa pocs dies que un bon amic em va fer un cop de má i em va a ajudar a tornar-lo a deixar a punt i que tornés a funcionar tot correctament. He estat sense poder actualitzar el  Blog ja que ademés no em deixava pujar imatges ni res de res, però per fí els problemes sembla que ja queden endarrera.
 En totes aquestes setmanes hi ha ahgut de tot, bicicleta (El marathon de Monegros i sortides varies), muntanya i pics de més de 2800 mts i molta activitat a peu, el Sender del Camí de Nyerros que estic fent amb el centre escursionista Sant Celoni (C.E.S.C).que un día en una entrada dedicada només a aquest camí que faig en 12 etapes ja us explicaré de que tracta. Doncs bé deixo aqui aquesta entrada i us mantindré informats en els propers díes ...

2 comentarios:

arnau i xavier dijo...

..company, celebro que tornis ha està en marxa amb el blog, a veure quan veurem algunes de les fotos que es anat fen per camí de ñerros.
Ens veiem

miquel angel dijo...

Em sembla que no es la informàtica, son aquests dits, que toques dues tecles alhora,has de comprar un ordinador amb el teclat especial de talla XL, jeje..
Espero ja amb ansia les teves entrades, dons fins ara no hem pogut gaudir de les teves aventures

salut i fins les dues..